Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Royal Med. Meer weten? Ontdek meer
Santusia
23 jun 2026 om 15:42
Bezorger was sneller dan de track and trace
khalid
20 jun 2026 om 21:17
het was heerlijk,heb weer genoten van het eten dit restaurant is echt een aanrader
Rakia
18 jun 2026 om 22:24
ja alles was top
A
18 jun 2026 om 11:39
Kwaliteit top service
Fatima
14 jun 2026 om 22:24
Top
khalid
14 jun 2026 om 9:36
het was heerlijk
Sija
7 jun 2026 om 20:31
Met de auto gebracht. in een warmhoudstas. vriendelijke bezorger. eten was weer heerlijk!
samir
7 jun 2026 om 12:16
Tajine vlees rozijnen ui was lekker. Kwam helaas wel helemaal nat aan, hele tas was gelekt. De bijbestelde patat waren ze vergeten en na gebeld te hebben werd het 2,5u later bezorgd. In dewinkel eten is beter
khalid
6 jun 2026 om 22:42
1ste keer hier besteld ze waren blikje cola vergeten maar het eten maakte dat meer dan goed het was echt heel lekker en vers dit is zeker een aanrader en zal hier wel vaker bestellen hopelijk vergeten ze me drinken dan niet wink wink;)